آخرین آمار شیوع کرونا در فارس حاکیست که طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۷ بیمار جدید در بیمارستان‌های فارس بستری شده و سه بیمار مبتلا به کرونا در این استان فوت کرده‌اند.
کد خبر: ۱۰۲۳۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰ 22 January 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: برپایه آخرین اطلاعات آماری اعلام شده از سوی علوم پزشکی شیراز، طی مدت زمان شیوع کرونا در فارس تا صبح روز شنبه دوم بهمن، یک میلیون و ۸۸۳ هزار و ۸۲۴ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در آزمایشگاه های استان تهیه و به شناسایی ۵۱۸ هزار و ۸۷۲ بیمار مثبت منجر شده است.

برابر این آمار، با بستری ۷۷ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۳۷۰ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، ۵۱ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

این آمار حاکیست که متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته سه هم استانی دیگر در اثر این بیماری جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان ناشی از کووید ۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تا کنون به هفت هزار و ۴۶۲ نفر رسید.

همچنین از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۵۰۸ هزار و ۶۶ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

براساس آخرین گزارش، در حال حاضر مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب سه دُز، به هفت میلیون و ۱۲۱ هزار و ۲۵۸ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۲۶۴ هزار و ۶۸۰ دُز نوبت اول، دو میلیون و ۹۸۵ هزار و ۵۴ دُز نوبت دوم و ۸۷۱ هزار و ۵۲۴ دُز نوبت سوم واکسن بوده است.

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار